Det er nå det gjelder ... igjen
- vi må slå ring om våre lokale leverandører i dag, om du ønsker de skal være der i morgen!
Da var vi her igjen - en ny runde med strenge smittevernrestriksjoner som går hardt utover en allerede presset bransje. Det er ikke alltid lett å markedsføre reiseliv når omgivelser og betingelser er i stadig endring. Men vi er omstillingsvillige, og lærer av de erfaringene vi gjør oss ved å endre planer og strategier raskt.
Tidlig i november kjørte vi friskt i gang med en julebordkampanje, men den måtte vi stoppe på grunn av de smitteverntiltakene som ble innført 7. desember.
Nå har vi kjørt i gang en ny kampanje i Haugesunds Avis og på Radio 102 som går ut på å slå ring om lokale leverandører, om man ønsker et godt lokalt tilbud også etter denne nedstengningen. Denne kampanjen har fokus på aktivitetsleverandører, servering- og kulturbransjen, men med link videre til sak om handelsstanden. Dette er en digital kampanje, så den er mulig å tilpasse hvis det dukker opp tilbud vi ikke har fått med oss eller det skjer andre endringer vi må forholde oss til
Vi vet at det er noen ord som begynner å bli utslitte nå: dugnad, nå er det alvor, det er nå det gjelder... for å nevne noen. Derfor er det viktig å stadig ha nye vinklinger for budskap som kan engasjere og skape handling. Og vi må likevel si at det er nå det gjelder ... igjen. Denne kampanjen er en holdningskampanje som vi håper også kan virke utover juletiden.
Har du glemt å melde inn til oss at din bedrift selger gavekort? Gi tilbakemelding, og vi skal få deg inn på oversikten i kampanjen.
Her kan du lese saken vi har i Haugesunds Avis.
Her ser du noen av annonseinngangene til artikkelen