Også i år ønsker vi å legge til rette for deg som ønsker ekstra synlighet av ditt produkt.

Som mange har fått med seg har nettsidene våre endret seg. Vi har sammen med de andre destinasjonsselskapene på Vestlandet og lansdelsselskapet Fjord Norge gått sammen om å utvikle en helt ny plattform for reiseinspirasjon, turistinformasjon og reiseplanlegging.

Påskekampanje

25.04.2022

Etter gode resultater fra vinterferiekampanjen, valgte vi å kjøre en lignende kampanje i påskeferien. Her er en oppsummering av resultatene fra kampanjen.

Det er svært gledelig at aktiviteten har tatt seg opp igjen med både cruisegjester og andre tilreisende til regionen vår. I den forbindelse har vi styrket teamet vårt på turistinformasjonen med 3 nye turistverter. Alle tre er allerede godt i gang, og vil ha vakter både i Haugesund sentrum, på cruisekaien og i Skudeneshavn.

Destinasjon Haugesund & Haugalandet arbeider for å styrke reiselivet og medlemmenes lønnsomhet og konkurranseevne, bl.a gjennom markedsføring lokalt, regionalt og nasjonalt/internasjonalt.

I forkant av årets vinterferie ønsket vi å kjøre en kampanje i Sosiale Medier og på Google for å skape trafikk til våre medlemmer. I den forbindelse ble det skrevet en artikkel med 15 tips til hva man kunne finne på i vinterferien som landingsside for kampanjen. Innholdet ble skrevet ut i fra tilbakemeldinger fra medlemmer innhentet på bransjesiden...