Hvordan kan denne type arrangement skape verdi, ikke bare for deltakerne, men også for fagmiljøet, næringslivet og hele regionen? Dette var temaet da Visit Haugesund i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet (HVL) inviterte til fagdag tirsdag 21. oktober på HVL Haugesund. Fagdagen samlet engasjerte deltakere fra ulike bransjer og hadde flere...

Visit Haugesund har fått en oppdatert visuell profil som skal styrke oss som en tydelig, helhetlig og gjenkjennelig avsender på tvers av alle flater og kanaler. Den forrige profilen, utformet i 2009, var moden for fornyelse. Vi ønsket å modernisere uttrykket samtidig som vi beholder vår vikingarv og tilhørighet til Fjord Norge. Den nye profilen...

Fra kampanjer og arrangement til politisk påvirkningsarbeid og strategiske prosesser. Her får du et innblikk i noe av det vi har jobbet med de siste månedene, og hvordan vi sammen fortsetter å løfte Haugalandet som et attraktivt reisemål.

Mai og juni har vært to innholdsrike måneder med høy aktivitet. Vi har jobbet med alt fra visningsturer, kampanjer og arrangement til cruisearbeid og produktutvikling. Mange medlemmer og samarbeidspartnere har vært involvert, og den felles innsatsen og engasjementet bidrar til å styrke Haugalandet som et attraktivt reisemål. Her kommer en...

Vi forstår at det er skuffende når et cruiseanløp må kanselleres. Derfor ønsker vi å forklare hvorfor dette noen ganger skjer - og hvorfor slike beslutninger er helt nødvendige av hensyn til sikkerheten.

Vi er allerede godt i gang med året, og det har vært en travel og innholdsrik start! Gjennom årets første måneder har vi jobbet målrettet med å synliggjøre regionen og skape aktivitet som gir verdi for deg som medlem.