40+ møter er tilbakelagt, men det er NÅ jobben begynner. 24.-27.april gikk årets Norwegian Travel Workshop av stabelen i Oslo, og vi opplevde stor interesse for vår region.

Når jevn summelyd fra tastaturet, gode diskusjoner og mye latter fyller rommet gjennom en hel dag - da kan vi med trygghet si at det ble en vel gjennomført workshop!

Når folk skal planlegge sin reise, stor eller liten, går de gjennom noen steg. Vi kaller den kundereisen. De fire stegene er å oppdage, vurdere, planlegge og bestille. Vårt mål er å få flest mulig til å besøke våre medlemmer. For å lykkes med det, skal vi gjennom markedsføring, PR, tilgang på oppdatert informasjon og gode planleggingsverktøy,...

Vi går nå inn i en hektisk tid for reiselivet på Haugalandet, og vi arbeider kontinuerlig for at flest mulig velger å besøke vår vakre region. Om sommeren har vi etter hvert blitt vant til å høre en blanding av forskjellige språk og dialekter i gatene våre.

Våre nettsider opplever betydelig trafikk, og det er gledelig å se en kraftig økning i antall besøk etter at vi bygde vår nye felles nettplattform. Destinasjonens forside, arrangement kalenderen, og artikler med reiseinspirasjon er de mest besøkte sidene på Haugesund og Haugalandet. I høysesongen, er kampanjesidene og artiklene våre mest leste.

Faktura

31.03.2023

Destinasjon Haugesund og Haugalandet AS
Haraldsgata 131
5527 Haugesund