Når folk skal planlegge sin reise, stor eller liten, går de gjennom noen steg. Vi kaller den kundereisen. De fire stegene er å oppdage, vurdere, planlegge og bestille. Vårt mål er å få flest mulig til å besøke våre medlemmer. For å lykkes med det, skal vi gjennom markedsføring, PR, tilgang på oppdatert informasjon og gode planleggingsverktøy,...

Vi går nå inn i en hektisk tid for reiselivet på Haugalandet, og vi arbeider kontinuerlig for at flest mulig velger å besøke vår vakre region. Om sommeren har vi etter hvert blitt vant til å høre en blanding av forskjellige språk og dialekter i gatene våre.

Våre nettsider opplever betydelig trafikk, og det er gledelig å se en kraftig økning i antall besøk etter at vi bygde vår nye felles nettplattform. Destinasjonens forside, arrangement kalenderen, og artikler med reiseinspirasjon er de mest besøkte sidene på Haugesund og Haugalandet. I høysesongen, er kampanjesidene og artiklene våre mest leste.

Faktura

31.03.2023

Destinasjon Haugesund og Haugalandet AS
Haraldsgata 131
5527 Haugesund

Vi gleder oss over ny rute mellom Haugesund - København og Trondheim. Infrastruktur er en viktig driver for bolyst, dette gjelder vegnettet som helhet, flyplasser og havner. Derfor er det viktig å drive med ruteutvikling. Lokalt engasjement, bidrag, kunnskap og markedsinnsikt vil derfor være viktig i videreutviklingen av rutetilbudet til og fra...

Vi inviterer reiselivsaktører som er leverandører til cruise-utflukter, og aktører som ønsker å bli leverandør, til cruise-samling torsdag 3. november kl 12-15. Møte finner sted på Quality Hotel Maritim
AGENDA: