Årets Høstferiekampanje!
Årets høstferie over, og da er det på sin plass med en oppsummering av kampanjens resultater.
Årets høstferie over, og da er det på sin plass med en oppsummering av kampanjens resultater.
Benytter du deg av muligheten til å synliggjøre egne arrangementer her?Arrangementskalenderen på våre nettsider er en av de best besøkte sidene vi har, og når både tilreisende og lokale. Hittil i år (per august 2024) har kalenderen, som du finner her, hatt over 50 000 visninger.
Destinasjon Haugesund & Haugalandet AS (Visit Haugesund) var med å støtte Floating Wind Days, en stor internasjonal havvindskonferanse som arrangeres av næringsklyngen Norwegian Offshore Wind i Haugesund i mai hvert år. Det er et givende samarbeid, og utrolig gøy å se denne konferansen, og alt rundt den, vokse.
Påskeferien er over, og her kommer resultatet fra kampanjen vi kjørte i forkant av ferien.
Vinterferien er over, og kampanjen vi kjørte i den forbindelse er avsluttet. Da passer det fint med en liten oppsummering.
Nettverk og relasjonsbygging viktige suksessfaktorer for de fleste næringer og markeder, og MICE-markedet (møter, insentivturer, konferanser og arrangementer) er intet unntak. Dette gjelder lokalt, men også nasjonalt og internasjonalt. Ideer og impulser utenifra, og ikke minst samarbeid, er helt avgjørende for å lykkes.
Onsdag 21. februar gjennomførte vi for andre gang den hyggeligste workshopen vi vet om: skriveworkshop for våre medlemmer!