Oppsummering fra årets påskekampanje
Påskeferien er over, og her kommer resultatet fra kampanjen vi kjørte i forkant av ferien.
Påskeferien er over, og her kommer resultatet fra kampanjen vi kjørte i forkant av ferien.
Vinterferien er over, og kampanjen vi kjørte i den forbindelse er avsluttet. Da passer det fint med en liten oppsummering.
Nettverk og relasjonsbygging viktige suksessfaktorer for de fleste næringer og markeder, og MICE-markedet (møter, insentivturer, konferanser og arrangementer) er intet unntak. Dette gjelder lokalt, men også nasjonalt og internasjonalt. Ideer og impulser utenifra, og ikke minst samarbeid, er helt avgjørende for å lykkes.
Onsdag 21. februar gjennomførte vi for andre gang den hyggeligste workshopen vi vet om: skriveworkshop for våre medlemmer!
Vi har mye kjekt på programmet for våre medlemmer i 2024. Mer informasjon og påmelding til det enkelte arrangement kommer, men husk å hold av dato allerede nå 📅
I desember 2021, inngikk vi et samarbeid med andre destinasjonsselskap på Vestlandet og lansdelsselskapet Fjord Norge for å skape en plattform dedikert til reiseinspirasjon, turistinformasjon og reiseplanlegging på tvers av destinasjoner. Siden det har vi jevnlig overvåket, evaluert og forbedret.
Denne uken lanserte Visitnorway.com sin nye look, og vi liker det vi ser! Visitnorway har fått et friskere utseende og nye funksjoner, samtidig som de har beholdt sin tydelige identitet. Dette synes vi er svært positivt, og håper det bidrar til at potensielle gjester i enda større grad blir inspirert og informert - og selvsagt finner veien til oss....
Etter flere tilbakemeldinger gjennom sommeren kjente vi på et behov for å skrive en sak om det å være ansvarlig turist, og selv ta ansvar for å skape en god reiseopplevelse.